نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
برای حضور در یوونتوس آماده ام

برای حضور در یوونتوس آماده ام

دنیله روگانی از آمادگی خود برای درخشش در ترکیب دفاعی یوونتوس پس از یک فصل موفق در امپولی گفت.

این مدافع 20 ساله تنها بازیکن حاضر در تمامی مسابقات فصل 2014-2015 بود و شرایط از جایی جذاب تر می شود که او با پست دفاع آخر، تنها یک کارت زرد دریافت کرد.

"این باعث افتخار من است که عده ای من را با گائتانو شیره آ مقایسه می کنند ، نه تنها به عنوان یک بازیکن ، بلکه یک انسان. حقیقتا این قیاس با اغراق و خوش بینی زیادی همراه است."

"من 3 کارت زرد در 40 مصاف در سری ب دریافت کردم ، اما سال گذشته تنها مستحق یک کارت زرد بودم."

"من بر حسب غریزه ام بازی نمی کنم ، بلکه همیشه پیش از هر درگیری ، به عواقب آن فکر می کنم. به داور نیز هیچوقت اعتراض نمی کنم ، چون هیچوقت ندیدم که داور در اثر اعتراض بازیکن ، رایش را تغییر دهد."

روگانی پیشنهاداتی از ناپولی و آرسنال نیز داشت ، اما همواره از او به عنوان بازیکن یوونتوس یاد شد ...

"من برای حضور در یوونتوس آماده ام ، البته تصمیم گیرنده برای حضور من در ترکیب ، دیگران هستند. شرایط رختکن بدون شک از وضعیت موجود در امپولی متفاوت خواهد بود ، اما من ترسی ندارم. من شدیدا منتظر این هستم که ببینم در حد قهرمانان یوونتوس هستم یا نه."

"شاید باید یاد بگیرم که گاهی بیشتر از غریزه ام کمک بگیرم تا فکر کردن زیاد. من باید برخی اوقات احتیاط کمتری به خرج بدهم. بازیکنی قهرمان است که در یک بازی اشتباه کند ، اما بتواند در بازی بعدی با تمرکز کافی و ذهنیت قوی به میدان رود. من چنین توانی ندارم و در قبال یک اشتباه ، مدت ها غمگین می شوم."

"من نسبت به رژیم غذاییم بسیار حساسم و هرگز آن را کنار نمی گذارم ، حتی وقتی برای شام به بیرون از خانه می روم. در امپولی ما جمعی یک دست و متحد بودیم و به همین خاطر یک بار در هفته برای صرف غذا به رستوران می رفتیم. من به آشپزی در خانه علاقه مندم ، چون آرامش بخش است."

"من قبل و بعد از تمرینات ، حرکات کششی اضافی انجام می دهم و روی پای چپم با شوت زدن به دیوار و یا گذر از موانع ، تمرین می کنم."

"من در امپولی ، از توصیه های مربی ، روانشناس و پزشک تیم استفاده می کردم و آن ها را در فعالیت هایم لحاظ می کردم."

" تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: